Camilla Racing's Blog


Valborgsmässoafton
30 april, 2013, 22:11
Filed under: Enduro, Träning

image

Alla firar vi Valborg på olika sätt. Många dricker sprit och bränner bort trädgårdsränset. Men jag valde att åka ut med endurohojen och testa min hjälmkamera som jag fick i födelsedagspresent.

Körningen gick inta alls bra och jag blev extremt irriterad så jag fick avsluta med en joggingrunda runt byn för att bli av med irritationen. Kändes rätt skönt att jogga förbi alla fulla tonåringar.

Det var klart ovant att köra med kamera på så det blev filmat både en krasch och kissepaus. Blev otroligt imponerad av bildkvaliteten på filmen för jag har hört så negativt om den. Men det var klockrent och förutom filmen får man live hastighet, höjd och gps slinga där man kört på kartan. Kameran jag använder är en Contour +2 kamera som man kan sätta på glasögonremmen bla.

Imorgon ska jag köra motocross på hemmabanan och jag tar absolut med mig kameran då med.

image


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Har också varit ute och skakat på fläsket, första barmarken för i år
Ha det ”Tugge” Ps. Min förkylning släpte mittenpå förra veckan Ds.

Kommentar av "Tugge"




Kommentera

