Camilla Racing's Blog


Roliga prov
11 maj, 2013, 17:44
Filed under: Enduro, Motocross, Tävling

Måste ge em eloge till arrangöreran av detta enduro SM i Ulricehamn. Väldigt fina och roliga prov! Jag startade väldigt långt bak så jag fick köra om 1 till 3 förare varje prov så det var lite synd. Man tappar en del tid på det. Men annars så hade jag jättekul idag men självklart blev jag väldigt trött och med 5 vurpor på samma prov gav jag bort min till synes säkra 8e plats. Jag slutade på en 10e plats slagen med en sekund.

Nu är vi påväg mot Uddevalla för motocross SM imorgon. Så det är bara för mig att ladda om. Får gå banan när jag kommer fram men jag vill gå och lägga mig och sova så trött och sliten jag är efter idag.

Hua, det är bara att bita ihop.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

