Camilla Racing's Blog


Motocross SM i Landskrona
19 maj, 2013, 13:36
Filed under: Motocross, Tävling

image

Det gick inte idag, jag kunde inte forcera på någonting så det slutade med att jag inte kvalade in utan blev andre reserv. Men med krampen i magen och skyfallet som var på heatet så var det helt ok att stå bredvid. Så dåligt som jag mådde efter kvalet ville jag hem direkt, kura ihop mig framför tv-soffan och glömma allt som har med motorcyklar att göra. Men jag återhämtade inte mig förrän heatet skulle gå så vi gick ut. Det var rätt intressant att se när tjejerna körde så jag fick se hur det ser ut. Så vi stannar och ser nästa heat också, det är ju ändå nära hem för en gång skull.

image


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

