Camilla Racing's Blog


Motocross SM Tibro
2 juni, 2013, 10:50
Filed under: Motocross, Tävling

Tibros motocrossbana är min favorit bana i Sverige och den var riktigt bra idag. Testade runt lite spår på träningen och hade 16 tid. Sen började tidskvalet och det var som om någon slog på en strömbrytare på mig. Jag blev helt osäker på körningen och hoppade inte och fick kramp i armarna. Jag får aldrig det annars så detta var bara mentalt. Kände mig som ett psykfall när jag körde runt. Hoppade ett hopp och nästa varv kunde jag inte hoppa det helt plötsligt. Körde om några och fick panik och släppte om de igen och så höll jag på. Bromsade stopp mitt i kvalheatet och stressade sönder mig totalt.

Jag har privata problem för tillfället och det går igenom mentalt när jag kör. Jag måste samla ihop mig och få iordning på mitt liv först innan jag kan prestera på elitnivå igen.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

