Camilla Racing's Blog


Dammig enduro
8 juni, 2013, 14:11
Filed under: Enduro, Träning

image

Det var dammigt värre idag på hemmabanan. Vi körde en liten slinga och i par med masstart. Jag jag fick byta filter innan jag kunde köra vidare på den ensamma träningen på stora banan. Min pappa har värsta oturen nu för med hans knäoperation och axelskada har han inte kunnat träna på som han brukar. Pluss att han jobbat sjukt mycket dygn så han har blivit förkyld .nu med. Han hade helst velat börja träna nu inför Stångebroslaget. Så jag fick köra runt själv på eftermiddagen och det funkar inte för mig nu. Då fylls jag bara av negativa tankar om att jag bara åker runt och sliter på hojen till ingen nytta, kostat bensin mm. Så jag tränade inte alls så länge idag. Men imorgon väntar motocross träning på en sandbana så trött kommer jag bli.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

