Camilla Racing's Blog


For all you haters out there
3 juli, 2013, 16:00
Filed under: Enduro, Motocross

För alla er som tror att min pappa gör allt åt mig och att jag får allt serverat på ett guldfat.

image

Idag har jag tvättat hojarna, ska kränga däck också men först ska gympaskorna på för ett konditions pass innan duschen. Sen ska jag åka och handla en del reservdelar mm som behövs, betalar med mina egna pengar som jag tjänar via mitt heltidsjobb. Sedan skall jag packa in mitt liv i crossbussen för att åka iväg till Linköping för att jobba 4a dagar på Stångebroslaget. Jag har tagit ut semester denna veckan för detta, då andra kan umgås med vänner och sola och bada. Gör jag det här… Mitt eget val men kom inte och säg att mitt liv är en dans på rosor! Jag har jobbat hårt för att komma dit jag varit, jag jobbar fortfarande hårt för att kunna behålla detta som jag älskar och det kostar mycket annat som värderas högt i livet.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

