Camilla Racing's Blog


Zwarte Cross
3 juli, 2013, 11:50
Filed under: Uncategorized

Har ni hört talats om Swarte Cross i Holland? Inte jag heller förrän igår. Det är en stor konsert blandat med en massa motocross heat och andra fordon som spexar ut sig och det viktigaste kanske inte är att vinna utan att ha kul Det är ett enormt stort område fyllt med musik, karuseller och crossbanor. Där är mer seriösa heat också. Den 26-28 Juli är det Zvarte Cross i Holland och jag är lite sugen på att sticka dit. Alla andra rockfestivaler här i Sverige kan ju slänga sig i väggen jämfört med det här! Någon mer som vill dit?


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nice to see the Zwarte Cross being known throughout Sweden. Spread the word – Good things come from Holland!

Kommentar av Carrel

Var på Zwarte Cross i fredags och det var helt crasy.Området är helt enormt och jag menar ENORMT!!!!Det var uppskattningsvis 75000 personer där i fredags.Dom trodde att det skulle komma 140 000 på söndagen,.Hade bara möjlighet att vara där en dag men det blir till att åka nästa år igen då blir det hela helgen.

Kommentar av Lasse

Vad avundsjuk jag blir på dig nu Lasse! Jag skall själv försöka se till att jag kommer dit nästa år, känns som något man bara måste uppleva!🙂

Kommentar av camillaracing




Kommentera

