Camilla Racing's Blog


En måndagskväll
29 juli, 2013, 21:53
Filed under: Uncategorized | Taggar: , , , , , ,

image

Här står man en vanlig måndagskväll och spolar hojarna efter helgens körningar. Lite extra ”roligt” är det ikväll för jag får hjälp, av regnet! Min syster hjälpte faktiskt också till så jag skulle få hojarna klara idag och inte stå där ute långt in på natten. Man vill ju inte störa grannarna mer än nödvändigt. De var tvungna att bli rena då det kommer en fotograf från sydsvenskan hit imorgon för att fota mig. Lite störigt att jag inte hunnit få de nya dekalerna att sätta på endurohojen. Har köpt ny plast mm men väntar på dekalerna. Så den är ren men inte så fin som han kan vara men förhoppningsvis är det klart innan enduro SM/Lady Cup om två veckor.

Direkt efter jobbet och innan jag körde och tvätta träffade jag en reporter från sydsvenskan för en intervju, möjligtvis kommer artikeln ut nu i helgen. Så det är samtalet som jag fick i fredags, att en reporter ringde och bokade in tid för att intervjua mig. Det är ju klart man blir extra glad när det är någon som visar ett positivt intresse för ens prestationer med det man älskar (köra motorcykel).

Nu måste jag måla naglarna och lite sånt innan det är dags för sängen. Det går inte att tvätta bort all olja under naglarna men en snabb fix med nagellack så ser det ändå ganska bra ut.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

