Camilla Racing's Blog


Fotograferas
30 juli, 2013, 09:23
Filed under: Uncategorized | Taggar: , , , , ,

image

Plattång är kanske inte det vanligaste verktyget jag brukar hålla i när jag har crosskläderna på, eller så är det mest ovanligt att jag har crosskläderna på när jag plattar håret. Har inte bestämt mig…

Idag kom fotografen från sydsvenska och fotograferade mig inför artikeln som kanske kommer ut i helgen. Kalrt så regnade det i morse med så jag var lite rädd för att det kanske inte skulle gå att fotografera. Men den trevlige mannen fixade det och min syster fick assestera som blixthållare samtidigt som hon fick hålla koll så att jag inte fick dubbelhaka.

– man skall inte fotografera damer underifrån men här gör vi ett undantag sade fotografen.
Jag tror det blir en fräck bild men vi får se sen vilken han väljer att använda.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

