Camilla Racing's Blog


Går proven i Linköping
9 augusti, 2013, 19:13
Filed under: Enduro, Tävling

Vi startade redan i torsdagskväll då vi alla tagit ledig idag (fredag) för att komma fram i tid tävlingen. Imorgon körs andra deltävlingen i herrarnas enduro SM och vi tjejer får vara med här i en cup som enkelt heter Lady Cup. Jag missade tyvärr första deltävlingen uppe i Östersund i våras då jag inte fått klartecken från läkaren än om jag fick köra eller skulle steloperera tummen.

image

Jag började med att gå enduro provet, prov 2, men jag kom inte långt förrän jag blev distraherad av hallonbuskarna. Pappa fnös lite irriterat men han fick igen senare då han själv stannade och plockade kantareller som jag missat och gått förbi.

image

Jag har gått hela eftermiddagen men har inte hunnit gå alla prov än. Skall anmäla mig nu och besikta hojen sen är det kvällsmat innan jag får vandra ut i skogen igen.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

