Camilla Racing's Blog


En bit upp
15 augusti, 2013, 19:32
Filed under: Enduro, Motocross, Tävling, Träning

image

Eftersom det är en bit upp till Östhammar där tredje deltävlingen av Lady Cup går på lördag har vi fått börja köra redan idag vid lunchtid. Lite retsamt fick vi stå i bilkö rätt länge idag innan Jönköping då de höll på att klippa gräset och för detta tydligen var tvungna att blockera alldeles för mycket ett tag.

Men nu har vi stannat vid sedvanliga ICA Maxi och fyllt på kylskåpet samt ätit kvällsmat så nu fortsätter färden en bit till. Vart vi stannar för att sova inatt bestämmer chauffören, dvs pappa. Som vanligt vill han köra hela vägen upp medan mamma säger nej Du måste vila. Samma gulliga prat var gång🙂

Själv fick jag med mig fel lurar till min telefon så jag kan inte lyssna på ljudbok eller se serier😦 Någon som kan tipsa om något bra tidsfördriv? Tror mina vänner skulle uppskatta det eftersom de är nog ganska så trötta på mitt sms trakasserade med dåliga ”knack knack skämt” osv.

image

Har både enduro- och motocross hojen med mig då vi tänkte passa på att träna motocross på Finspångs bana ”på vägen ner” på söndag. Jag kommer vara helt slut efter denna helg och jag som börjar jobba på måndag. Har haft två helt underbara semester veckor!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

