Camilla Racing's Blog


Skogsvandring
16 augusti, 2013, 09:42
Filed under: Enduro

image

Pappa körde hela vägen igår så nu är det bara till att vandra iväg i skogen för att gå alla prov. Det käns som höstväder här så det märks att vi kört norrut. Med tanke på underlaget här så behöver jag nog gå en del på transportsträckorna med. För alla andra förare är det nästan hemmabana men för mig finns inte detta någonstans i hela södra Sverige. Det blir mycket sten och rötter imorgon.

Vi försökte ta en bild utan solglasögon men det gick inte. Det är vitt höst ljus som irriterar mina ögon.

image

Jag skriver senare om hur jag tycker proven är och mer detaljer om underlaget.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

