Camilla Racing's Blog


Morgonstund har guld i mun’
28 augusti, 2013, 07:49
Filed under: Uncategorized

image

..eller kanske efter ett tag? Har så himla ont i ryggen på morgonen så jag vet inte vart jag ska bli av. Är det så här det kommer vara framöver eller i resten av mitt liv? Käns som jag vaknar och är 109 år gammal.

Jag hade två val i morse. Antingen proppar jag i mig smärtstillande och väntar eller så tvingar jag upp och rör på mig. Det självklara valet var nr två.

Jag gick ut på en runda som jag vet jag hittar. Startade ett program som registrerade min hastighet och distans. Tänkte kolla om jag förbättrar mig hädanefter.

Nu blev det en kort runda och det var precis jag kunde gå om de som var ute och rastade sina hundar. Men jag försökte tänka positivt, jag är duktig som går ut. Många hade nog valt alternativ 1.

Nu måste jag lägga mig raklång och vila igen.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

