Camilla Racing's Blog


Köar
31 augusti, 2013, 09:16
Filed under: Privatliv

image

Imorse ställdes klockan för att komma i tid. Jag och min syster står och köar (ca 2 h). Är det för konsertbiljetter tro? Eller är det en Book release? Nej, det är för att få billigare årskort på gym.

Jag är väl den ända som emellanåt ligger ner och köar. Folk undrar nog vad det är för fel på mig, mentalt.

image

Stig, som min syster döpt honom till, skrämde mig i början. Men nu har vi haft tid att lära känna varandra så nu är vi kamrater. Han är en lojal kö kompanjon.

Det här blir dagens träningspass för min kropp. Hem och sova sen.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

