Camilla Racing's Blog


Ränneslättsloppet
13 september, 2013, 17:41
Filed under: Bilder, Enduro, Privatliv

image

Stolt över mina grabbar idag. Kalle kom på en 4e plats. Pappas hoj gick inte men han tog 7e platsen. Johan nojade att han skulle bli trött men han körde riktigt bra och tom körde om en på sista varvet. Vilken placering vet vi inte för det kom aldrig upp en resultat lista…

image

För min del var det trevligt att träffa folk som sa så uppmuntrande ord till mig. Det hjälper motivationen till rehab träningen.
image

Har varit fantastisk fint väder idag och jag har legat på ett liggunderlag och tittat på tävlingen. Fotade en del med min kamera innan batteriet dog. I bilen upp och ner (60 mil idag) ligger jag ner i baksätet.

image


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

