Camilla Racing's Blog


Annorlunda meckning
23 oktober, 2013, 18:55
Filed under: Privatliv

image

Har haft lite annorlunda meckning för mig ikväll nämligen vapenvård på min Walther GSP.

Annars gick inte skjutningen så bra ikväll. Jag hade stor spridning så en satt tom i 8ans fält. Skjöt ändå 46 p så det är guld. Men jag kände mig trött, hungrig, hade ont i ryggen osv. så inte så konstigt att det gick som det gick.

Käns skillnad nu när jag gått upp till att jobba halvtid istället för 25%. Jag är tröttare och det påverkar både fysiskt och psykiskt. Men jag kämpar på och tar mig igenom arbetsdagen samt sparkar iväg mig på träning och sjukgymnastik två gånger om dagen. Jag ska upp på hojen igen!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

