Camilla Racing's Blog


Fredag på Gotland
1 november, 2013, 15:31
Filed under: Enduro, Tävling

image

Vi åkte över i gårkväll från Oskarshamn vid 21 tiden och kom i land på Gotland inatt vid 24:00. Imorse ringde klockan 7:00 och jag tog mig ut på en morgon motionsrunda på Tofta skjutfält, en riktigt bra start på dagen.

image

Sen har jag åkt runt med pappa på mopeden och kollat GGN spåret. Det är ovanligt torrt i år och det kommer gå fort. Ligger nästan inget vatten alls i Hästskon och den värsta pölen efter där har de bandat om. Så typiskt att banan är så fin när jag själv inte kan köra pga min ryggskada.

image

Jag står sidan av i år och hejar och servar åt min pappa som är här för 21 året och deltar på sin Husqvarna 258.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Lycka till pappis!

Kommentar av M

Önskar din Far Lycka Till imorn Lördag🙂
Håller tummarna!!!

Kommentar av Conny St.




Kommentera

