Camilla Racing's Blog


Grattis på fars dag!
10 november, 2013, 07:27
Filed under: Enduro, Privatliv, Träning | Taggar:

Tittat igenom filmklippen och hittade den här. Kan inte se den utan att börja skratta. Det här är så typiskt mig! Som fisken i Nemo som bara glömmer allting enligt pappa. Bara säger nähä och kör vidare som ingenting.

Jag fick för mig att pappa skrek på mig så jag stannade och tänkte bara nej, vad är det nu. Tittade bort och tog ett djupt andetag innan jag vågade tittade på pappa. Var beredd på värsta utskällningen. Men pappa bara stod och väntade på att köra efter mig så han fattar ju ingenting när jag stannar och bara glor på honom. Haha det är så kul! Stackars pappa!

Grattis på Fars Dag världens bästa pappa! Tack för att du låter mig göra det jag vill allra mest och stöttar mig och alltid finns där för mig. Tack för alla sena kvällar med mc tvätt du tagit hand om at mig. Alla timmar i garaget du spenderat för mig. Alla mil i crossbussen. Ditt stora tålamod gentemot mig. Tack för att du är du, min pappa!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Haha! Stackars pappa! Du lät så aggresiv med, han bara: näe!

Kommentar av M




Kommentera

