Camilla Racing's Blog


Jag gjorde det!
28 december, 2013, 14:13
Filed under: Motocross, Träning

image

Så himla glad och nöjd över dagen. Jag lyckades tom hoppa några hopp. Sista passet blev lite kort då vänstra handtaget lossnade. Lätt hänt med all regn och grus idag.

Körningen var kantig, stel och långsam. Men det struntar jag i idag – jag hade kul! Det var mer än vad jag hade förväntat mig så jag är så nöjd!

Nu hem, spola, tvätta grejer och limma på nytt handtag för jag måste ut imorgon med! Men det får gå snabbt för syrran och co kommer över på middag ikväll. De var bortresta över jul så det blir julafton nr 2 ikväll.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

