Camilla Racing's Blog


Avlägsen dröm
5 januari, 2014, 17:50
Filed under: Privatliv

Passade på att åka hem till min syster och hennes sambo för att umgås lite nu när jag har ledigt. Ställde bilen och klev in i deras hus och direkt drog det över mig, som en avlägsen dröm, alla minnen från sist jag var här.

Min syster tog hand om mig en hel vecka efter jag legat inne på sjukhuset för min bla brutna ryggkota. Jag började tänka, komma ihåg eller minnas hur ont jag hade. Hur hjälplös jag var. Allt jag inte kunde göra. Jag blev nästan chockad!

Vad man glömmer lätt! Kanske är det en överlevnads grej, meningen att vi ska glömma och gå vidare? För jag vet ju om att jag bröt ryggen och kämpar var dag för att bli bra. Men ändå kändes dessa minnen mer som en avlägsen dröm.

Sist jag var på gymmet sade en vän till mig, vad stark du är. Jag svarade med, jaja men det var ju förra året jag bröt ryggen. Jag måste bli bättre på att se mina förbättringar, ge mig själv beröm för hur långt jag har kommit och framförallt hur bra jag har gjort det!

Bra jobbat Camilla, Du är grym!
😉


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

