Camilla Racing's Blog


Vintern är här!
31 januari, 2014, 20:59
Filed under: Enduro

image

Äntligen har vintern kommit till Skåne. Marken är frusen och det ligger kvar snö på. Det kommer bli fantastiskt fint att köra. Jag har längtat hela veckan för att få köra enduro. Längtat så mycket så jag har sett fram emot att kränga dubbdäcken ikväll.

image

Käns otroligt bra att mer och mer komma tillbaka till mitt liv, mina vanliga rutiner, som att spendera fredagskvällen i garaget.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Måste du i varje inlägg du gör klaga så att vi som läsare på någotvis ska behöva tycka synd om dig?
Det är inte synd om dig förstå det! Skriv roliga saker istället för saker som bara behandlar ditt inre dåliga dig annars kan det vara! Man undrar hur du hänger med i endurotoppen om du bara ska pipa! Skärpning!!! Titta på dina konkurrenter, de flåsar förbi dig ännu mer om du bara piper!

Kommentar av Peter Nilsson

Jag förstår inte vad som var negativt i det här inlägget? Att jag har längtat att få köra hela veckan? Att jag äntligen kommit tillbaka i mina rutiner?

Jag tänker inte be om ursäkt för något jag skriver. Jag låter mina läsare komma nära in på och är öppen om mina känslor och på det viset skiljer jag mig från andra, där man redan innan vet vad de kommer skriva eller svara på frågorna. Tycker det är bra för andra att veta att det inte är en dans på rosor. Men för det ger man inte upp utan kämpar vidare.

Jag har aldrig påstått att det är synd om mig! Jag nämner ryggen då och då eftersom det kommer nya läsare och för att dem skall hänga med i förloppet.

Imorgon skall jag njuta av det fantastiska vinterföret vi har här på min endurohoj. Hoppas du också får en bra dag Peter!

Kommentar av camillaracing




Kommentera

