Camilla Racing's Blog


Tibro MK
3 maj, 2014, 15:53
Filed under: Motocross, Träning

Har varit och tränat motocross på Tibros bana idag. Den var nyjämnad och fin. Men där var otroligt mycket folk! Det var vanlig träning och uppdelat i två grupper. 85 och 125 U första passet och resten sen.

Hemma i Skåne brukar vi ha 80cc och nybörjare tillsammans, sen 2 grupper för de andra – motionärer och elit. Även i Elit gruppen så är där inte jätte många riktigt snabba.

Idag däremot var alla elit och körde på så jag höll på att få ett bakdäck i sidan av en förare som whipade och jag kände mig bara ivägen på resten av banan. Ca 4a hojar på varje raka, en hoj var 5m runt hela banan. Så jag byte tillslut grupp och körde med ”småttingarna”.

Jag tog sista penicillin tabletten i torsdags och känner mig otroligt svag i kroppen. Jag har fortfarande lite hosta kvar och är snorig. Andra passet fick jag huvudvärk så det har varigt en jobbig dag på jobbet idag. Tråkigt när man kör iväg så långt för att få bra träning. Jag kunde inte slå bort de negativa tankarna idag om kostnad och tid och så körde jag så dåligt.

Imorgon är det tävling i Vissefjärda som vi är påväg till nu. Men jag är inte alls sugen på att köra. Trist när kroppen inte vill vara med. Det är bara att bita ihop och jobba på.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

