Camilla Racing's Blog


Inför deltävning 2 i SM Motocross
17 maj, 2014, 14:09
Filed under: Motocross

DSCN0102
Imorgon är det andra deltävlingen i Motocross SM i Tibro. En av mina favorit banor. Hoppas att jag har lämnat alla mentala spöken hemma så jag kan köra som jag ska i morgon. När vi kommer dit måste jag köra på provslingan för att köra in bromsarna och känna på fjädringen. Sådant som självklart skall vara klart innan man kör till ett SM. Men pappa har varit enormt sjuk i veckan och mår fortfarande inte bra, penicillin och hela köret. Försökte få med någon annan att köra ut och träna med i veckan men det var ingen som kunde och vissa banor var stängda pga allt regn i Skåne. Så det gick helt enkelt inte. Annars känns det bra! Jag har inte hostat sedan i torsdags och morgon joggingen gick bra i morse. Känner mig faktiskt riktigt sugen på att köra! Heja mig!🙂


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

