Camilla Racing's Blog


Eter operationen
16 augusti, 2014, 17:47
Filed under: Uncategorized

image

Operationen tog ca 1,5 timmar och de säger att det blev bra. Jag blev sövd och fick sova över på natten. Det kändes bra efter jag vaknat till och så, för jag tycker att det faktiskt gör mindre ont nu än innan när benbitarna låg felvridna och i spänn.

Tack igen för alla fina samtal, sms, facbook meddelande osv. Käns tryggt att jag har vänner där ute som vill mig väl.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

