Camilla Racing's Blog


Premiärturen
7 november, 2014, 16:31
Filed under: Enduro, Träning

image

Nu kunde jag inte hålla mig längre ifrån att köra. Jag har känt hela veckan att nu måste jag ut! Idag fick jag möjlighet att kunna köra ut för att testa lite. Känslan att få köra igen är nästan obeskrivlig men jag ska försöka. Inte nog med att det var kul att överhuvudtaget sitta på hojen igen så var både underlaget och vädret helt perfekt! Det kändes som jag förstod meningen med livet igen, som att bli pånyttfödd!

Vist kändes det i foten som är svullen och körtekniken kunde inte bli ordentlig. Men det är värt att spendera resten av kvällen med foten i högläge.

Imorgon ska jag skjuta en gevär tävling.

Jag älskar mitt liv!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

