Camilla Racing's Blog


Motocross premiär
16 november, 2014, 17:45
Filed under: Motocross, Träning

image

Idag blev det premiärtur på Motocross hojen efter fotskadan. Sisådär 4a månader sedan jag körde motocross sist.

Jag valde min hemmabana Skivarp att köra min premiärtur på.

Det var blåsigt och kallt väder men det gjorde inget för mig för jag tyckte det var så kul att köra ändå. Att bara sätta mig på crosshojen igen kändes så naturligt, bekant och bra!

Vill passa på att ge min kompis ett extra stort tack för att han trotsade kylan och följde med. Han hjälpte mig även att hålla mig lugn och inte tänka för mycket utan bara köra. Jag har en tendens till att hänga upp mig på tekniken vilken jag inte får in ordentligt nu iom foten. Balansen och körstil blir direkt berörd. Så tack igen Jonas för allt!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

