Camilla Racing's Blog


Världens fulaste gips
16 februari, 2015, 15:19
Filed under: Motocross, Träning

image

Med världens fulaste gips ska jag äntligen få åka hem idag. Problemet med mx olyckor är att det oftast inte bara är på ett ställe på kroppen man skadar sig. Med en otroligt ömmande höft/rygg/rumpa som gör att jag inte kan gå utan hjälp underlättar det inte med misstänkt båtbens fraktur i handleden.

Men nu har jag fått vila upp mig någon dag här så jag iaf får med mig benet. Med hjälp av en vanlig krycka och en reumatism krycka kan jag förflytta mig.

Det har varit lite problematiskt med utlåning av reumatism kryckan eftersom jag bor i Malmö och Kristianstad samarbetar ”bara” med 10 ställen och dom ligger på östra sidan av Skåne alltså inte Malmö. Pappa måste köra inom Malmö för att hämta en krycka och ta med den upp hit till Kristianstad för att hämta mig. Sedan måste jag åka upp hit och lämna reumatism kryckan inom tre månader. Men bra att det löste sig iaf.

Förövrigt mår jag bra, lite trött men ser framemot att komma hem till lägenheten.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

