Camilla Racing's Blog


Sitta på hojen
21 mars, 2015, 10:21
Filed under: Uncategorized

image

Man får vara glad för det lilla. Jag är glad att jag kan sitta på hojen igen. Att jag har en hoj, två faktiskt. Men den andre, enduro hojen, ligger i smådelar. Jag höll på att säsongsrenovera enduron men på alla hjärtans dag ville jag köra istället för att bara mecka ännu en helg. Då kraschade jag och skadade rygg, höft och båda handlederna.

Så nu när gipset är av är det dags att ta tag i allt igen. Som ni ser är inte ens crosshojen tvättad. Jag har ju inte kunnat göra det eftersom jag åkte iväg med ambulans och låg inne några dygn. Kom därifrån med gips och kryckor. Har inte ens kunnat köra bil förrän i veckan.

(Bildbevis på att pappa inte fixar allt åt mig, spolar,  tvättar och betalar, som alla verkar tro)


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

