Camilla Racing's Blog


GGN resultat
5 november, 2011, 16:42
Filed under: Enduro, Tävling

Nu har jag ätit pyttipanna och kollat resultaten. Jag blev 7a. Katrine och jag körde om varandra några gånger de sista varvet. Men sen fick en kille framför mig higsider och kör rakt över mitt framhjul och lägger sig där. Jag står kvar på hojen och håller emot, tungt är det. Jag tyckte han tog för lång tid på sig att få upp hojen men det var för att han fick ont. Jag ser Katrine köra förbi sen såg jag inte henne mer. Hon kom ca en halv minut före i mål så jag körde ju in en del men det räckte inte.

Så nu när jag har lugnat ner mig efter incidenten vid starten så är jag nöjd över min placering och körning idag. Jag har haft full kontroll hela tiden och lyckats komma undan många vurpor för motionärerna.

Nu ska vi byta om och hitta en restaurang att äta.

Bra kört alla som kört 5 eller fler varv!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar